.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی استاندار خراسان شمالی از شهروندان
قدردانی استاندار خراسان شمالی از شهروندان

استاندار خراسان شمالي از حضور پرشكوه مردم اين استان در راهپيمايي سراسري محكوميت هتك حرمت ساحت مقدس قرآن كريم قدرداني كرد.

ابوطالب شفقت در نشست با مسئولان اين استان با اشاره به راهپيمايي مردم خراسان شمالي در اعتراض به هتك حرمت ساحت قرآن كريم اظهار داشت: اين حضور نشان دهنده پايداري مردم و حمايت از دين اسلام و آموزه‌هاي قرآن كريم است كه هيچ اهانتي را نمي‌پذيرد.

وي افزود: دشمنان ما از اين هتك حرمت هيچ نتيجه‌اي نگرفته و حتي ضربه و شكست نيز خورده است.

نماينده عالي دولت در خراسان شمالي تصريح كرد: خداي را شاكريم كه با رهنمودهاي رهبري يكپارچگي مردم بالا رفته و امروز تمام اديان جهان نسبت به اهانت واكنش نشان داده و آن را محكوم كردند.

وي تاكيد كرد: مردم در پاسداري از دين و قرآن كريم در پاي صحنه بوده و از دين دفاع مي‌كنند.

شفقت با بيان اينكه دولت استكباري آمريكا بايد پاسخگوي اهانت به قرآن كريم و اين جنايت باشد، تصريح كرد: آنان نمي‌توانند خود را از اتهام همراهي با اين اهانت جنون‌آميز كنار بكشند.

وي افزود: ملت ولايتمدار و بزرگوار ايران اسلامي در اين روزها همراه ساير امت اسلامي و ملل مسلمان جهان، داغدار و عزادار فاجعه قرآن سوزي در آمريكا است، فاجعه‌اي كه هيچ انسان آزاده‌اي، تصور وقوع آن را نمي‌كرد، فاجعه‌اي كه توهين صريح به تمامي پيامبران، كتب و اديان الهي است.

استاندار خراسان شمالي تصريح كرد: اين حادثه شوم نه تنها قلوب همه مسلمانان را به درد آورده بلكه تمامي پيروان اديان، موحدان و آزادگان جهان را منقلب و نگران كرد.

وي گفت: جامعه انساني و وجدان جهاني امروز نگران آن است كه چه كسي بايد مانع چنين اعمال جنون آميز و جنايتكارانه‌اي شود؟! و بيش از آن، نگران اين است كه چه دست‌هاي آلوده و كثيفي چنين انسان‌هاي خبيثي را به حركت در مي‌آورند.

نماينده عالي دولت در خراسان شمالي تاكيد كرد: بدون ترديد فاجعه قرآن سوزي توسط يك كشيش منحرف با جهت دهي لابي صهيونيستي آمريكايي صورت گرفته است.

شفقت گفت: سازمان‌هاي امنيتي و اطلاعاتي آمريكا و رژيم صهيونيستي بدانند كه اين حمايت نفرت انگيز مورد سوال جامعه جهاني و به ويژه پيروان اديان الهي و جامعه مسلمانان است.

استاندار خراسان شمالي تصريح كرد: يقيناً سوزاندن كتاب وحي و كلام الهي، در دنيا، جز قرار گرفتن در آتش خشم مقدس مسلمانان و در آخرت جز عذاب دوزخ را به دنبال نخواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.